C H A N Y E O L ' S
Kisah Aku [ Untuk Waktu Malam ]

Monday 25 June 2012 @ 09:15 | 0 EXOtic[s]

Hye!!
korang bace x post yg haritu?
ni pasal Iz :D
gilerrkan?
tahu lah..
aku dah ........
JATUH CINTA!!
Gileeee dah aku!
tu pun aku dah mintx ngn kwn die suruh ckp yg aku suka dia
aku ada. kau ada?
x de kan??
hehhehehe..
rse nak update blog pnjng pulak.
tp x boleh.
line x clear.
rmai tngh tngk aku update
mlu dibuatnye kekkekekeke
rse borink lah klau x update blog.
Dah KETAGIH blog!
hahahha
dulu aku x kenal pun dia
skrng tetibe die muncul lam mimpi and hidup aku
tiap hari kt skolah x sah kalau x dngr ayat ni
"Puteri!Aizat Suka Kau"
xde ayat lainn ke hah??
skit aty + malu = makin jatuh cinta
xD..
hhehe..
dulu , aku dikatakan mmg bodoh la pasl internet
game je taw
fb x taw,blog x taw and twitter pun x  taw
bile lme2 bljr ngn kwn2 abg dh pndai sikit.
last skli aku lak ajr dorng
seronok :)
Mata dah nak tertutup.
tp still x leyh tido.
teringat kt aizat,
tangan gatal nak tkn keyboard,
x lena.
tu semua aku rse pada mlm ni
dulu aku tahu.
aku suka merepek
skrng pun sme.
klau budak bodoh still bodoh kan?
k la...
mengantuk ni..
hope hari esok lebih bermakna dari harini
ASSALAMUALAIKUM :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hye ! Wife Chanyeol Disini ! Dah Singgah En ? Tekan Follow 1 Kali Boleh ? :3
TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI :)


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Qistina
Basecode by : Nurynn
Owner : Chanyeol Wife