C H A N Y E O L ' S
Semua Masalah Menimpa Aku ! Apa Salah Aku ? !

Thursday 28 June 2012 @ 05:07 | 1 EXOtic[s]

Kenape semua masalah menimpa aku??
aku dah tak tahan menahan air mata aku yg mengalir ni !
aku tak tahu nak cite at spe
last skli aku cite kt mama aida ngn blog aku yg buruk ni.
kepala aku dah sakit!
>.<
aku boleh nangis kt kak long aku je
orng lain semua x amik kesah !
korang x paham perasaan aku
kak long aku,mama aida and blog buruk ni je yg
 paham perasaaan aku.
korang x paham sbb korng x rse 
aku yg rse betapa sakit and penatnya menyelesaikan masalah !
klau 1 boleh tahan!
4 masalah !
ade sorng budak ni
nak pukul aku.!
bodoh btol !
mak bapak kau x kan x ajar kot !
ish !!!!
aku lpr x jd makan,
aku mndi x jd nk mndi !!!


::maaf klau ade silp !


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hye ! Wife Chanyeol Disini ! Dah Singgah En ? Tekan Follow 1 Kali Boleh ? :3
TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI :)


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Qistina
Basecode by : Nurynn
Owner : Chanyeol Wife